Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
2041331204   Avaluar per aprendre
2021-2022   Taller a centre. Educació Infantil-Primària
  
   14/10/2021 - 27/3/2022 (15 hores) de 12:30h a 14:00h
   ESC Joan Coret
   pl. dels Voluntaris Olímpics, 1-3 (Badalona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Badalona
  
   Activitat en format virtual
  
Accessos   Veure Plànol
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Cercar estratègies per compartir amb l'alumnat el procés avaluador i fer-lo partícip i protagonista del seu procés d'aprenentatge, tot atenent la seva diversitat.
  
Objectius   1.Conèixer el contingut i les finalitats de l’ordre d’avaluació de l’educació primària per incorporar-ho a la pràctica.
2.Reflexionar sobre la pròpia pràctica en la gestió de l’avaluació dels aprenentatges de l’alumnat i compartir-la.
3.Incorporar noves pràctiques d’aula per a la millora dels aprenentatges de tot l’alumnat.
  
Continguts   - Avaluació formativa i formadora
- Avaluació compartida
- Instruments d’avaluació formativa
- Activitats competencials
- Informes d’avaluació formatius
  
Formador/a   Diana Ruiz
  
Avaluació   1. Participació activa a les sessions tant presencials com virtuals.
2. Traspàs dels aprenentatges realitzats a l'aula
3. Realització d'activitats pràctiques
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
  
E-mail   crp-badalona@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   14/10/2021   1230   1400 
 Sessió 2   dijous   28/10/2021   1230   1400 
 Sessió 3   dijous   11/11/2021   1230   1400 
 Sessió 4   dijous   25/11/2021   1230   1400 
 Sessió 5   dijous   02/12/2021   1230   1400 
 Sessió 6   dijous   13/01/2022   1730   1930 
 Sessió 7   dijous   27/01/2022   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent